loading...
به وبلاگ خودتون خوش اومدید
ایران روز

z.gifo.gifo.gifr.gifn.gifa.gifr.gifi.gif

عضو شوید نویسنده میپذیریم

با عضویت شما میتوانیم بازدید را بالا ببریم

 

عضو شوید همین علان

 

فرصت را از دست ندهید

 

باتشکر مدیریت سایت







نویسنده میپذیریم



محمدمهدی بازدید : 1835 یکشنبه 1390/07/10 نظرات (0)

داشتن یک دانلودر قوی برای مدیریت دانلودها امروزه به یک امر ضروری تبدیل شده است. دیگر یک امر خنده دار به نظر می رسد که برای دانلود فایل ها ما  از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نکنیم.این نرم افزار علاوه بر مدیریت بر دانلود سرعت را نیر کنترل خواهد کرد که بیشترین استفاده را از سرعت اینترنت ببرید.Orbit Downloader یک نرم افزار قوی برای دانلود فایل های شما از قبیل فیلم ،موزیک و دیتا و یا هر نوع فایل قابل دانلود می باشد. اگر به دنبال نرم افزار دانلودر قوی و با امکانات خوب میگردید پیشنهاد می کنیم اربیت را از دست ندهید.این نرم افزار به شما کمک می کند تا دانلود های خود را ساماندهی کنید و از وقت و هزینه خود بهترین و بالاترین استفاده را ببرید. شما می توانید مدیریت بر دانلود هایتان را به این نرم افزار سپرده و با خیالی آسوده به کارهایتان بپردازید.

Orbit Downloader دانلودر قوی Orbit Downloader 4.1.2


این نرم افزار یکی از مشهور ترین نرم افزارها در حیطه دانلود و مدیریت دانلود می باشد.این نرم افزار برای وب ۲ نیز مناسب سازی شده و از امکانات بی نظیری برخوردار می باشد.پشتیبانی اربیت دانلودر از سایتهایی مانند یوتیوب ، رپید شیر ،پاندورا و مای اسپیس از نکات قابل توجه این نرم افزار می باشد. شما می توانید از هر سایت دلخواهتان با سرعت بی نظیر و راحتی بسیار دانلود کنید.

محمدمهدی بازدید : 651 یکشنبه 1390/07/10 نظرات (0)
اکثر شرکت هایی که به کیفیت اهمیت می دهند با استفاده از تور مجازی/Virtual Tours تجربه و درک بهتری از خود در اختیار مشتری قرار می دهند. بازدید مجازی با معرفی محصول (خدمات) شما به بهترین حالت شما را به مشتریانتان نزدیک تر کرده و با ارتباطی که با مخاطب برقرار می کند شما را در راه ایجاد یک Brand و فروش بهتر یاری می رساند. اگر دنبال نرم افزاری هستید که بتوانید به وسیله آن یک بازدید مجازی بدون صرف ساعت ها وقت ایجاد کنید نرم افزار Kolor Panotour بهترین گزینه برای این کار است. این نرم افزار انقلابی در ایجاد بازدید مجازی تعاملی به وجود آورد با کمک این برنامه دیگر شما نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت همه کارها به وسیله تعداد کمی کلیک قابل انجام است. Kolor Panotour و Panotour Pro برنامه های کاربردی آسانی هستند به این معنی که شما می توانید بازدید مجازی تعاملی حرفه ای را بدون نیاز به مهارت در برنامه نویسی ایجاد کنید. این نرم افزار تقریباً با تمام فرمت های تصویر می تواند کار کند از ویژگی مهم این نرم افزار ویرایش تصاویر گیگا پیکسلی است. شما می توانید به راحتی نقاطی مانند ایجاد ارتباط بین عکس ها، نمایش عکس، نمایش اطلاعات متنی و انیمیشن و ... را ایجاد کنید که با کاربر تعامل داشته باشد.

 



دانلود در ادامه مطلب

محمدمهدی بازدید : 622 یکشنبه 1390/07/10 نظرات (0)

8243734آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. سایت کمیاب انلاین, در بخش آنتی ویروس رایگان یکی از فعالترین بخش های سایت  , به صورت مداوم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس ها را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 5871 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 5871 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ 1شنبه 13 بهمن 1389 ( 13 February ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

محمدمهدی بازدید : 565 یکشنبه 1390/07/10 نظرات (0)

آفیس ندارید؟ به دنبال نرم افزار هایی برای رفع نیاز های اولیه خود در زمینه نوشتن و… هستید؟شاید مطالب با این مضامین برای طرفداران محصولات مایکروسافت نگران کننده باشد که محصولی رایگان و قدرتمند و در عین حال جایگزینی خوب برای آفیس روز به روز نسخه های جدید خود را ارائه می دهد.این نرم افزار ابزار های اولیه را که در محصولات آفیس موجود است را در اختیار شما قرار می دهد.این نرم افزار دارای اجزای مختلف  با کارایی متفاوت می باشد.

LibreOffice%202 آفیس رایگان LibreOffice 3.4.2

یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار متن باز بودن آن است که کمک بسیار خوبی برای کاربرانی است که به دنبال نرم افزار های رایگان برای کرا های خود می باشند.از ویژگی های این نرم افزار :

واژه پرداز:این قسمت از نرم افزار برای واژه پردازی بوده و تقریبا ابزار های لازم برای ویرایش متن مانند ورد مایکروسافت را به شما میدهد.

شمارشگر:که می توان گفت اکسل این نرم افزار می باشد که کار شمارش و حساب داری را برای شما می کند


.

اسلاید ساز:این  قسمت از نرم افزار به شما کمک می کند تا اسلاید های مالتی مدیا برای سخنرانی ها و کارهای خود بسازید.

محمدمهدی بازدید : 772 یکشنبه 1390/07/10 نظرات (0)

اگر از  طرفداران تماشای فیلم با کیفیت بالا هستید پس با نام پاور دی وی دی آشنا هستید .PowerDVD یک پلیر قوی برای فایلها و ویدئوهای با کیفیت بسیار بالا می باشد.شما با این نرم افزار می توانید کیفیت واقعی فیلم هایتان را مشاهده و لذت ببرید.این نرم افزار قابلیت اجرای  دیسک های Blu-ray/DVD را داراست.

power dvd پلیر قوی PowerDVD 11.0.1919

نظر شما را عوض خواهد کرد و لذت استفاده از این نرم افزار فراموش نشدنی است.این نرم افزار کیفیت واقعی dvd های تان را به شما نشان خواهد داد.انعظاف پذیری فوق العاده این نرم افزار یکی دیگر از ویژگی های آن است که در تمامی نسخ ویندوز قابل اجرا می باشد و هیچ محدودیتی از این لحاظ ندارد.ویژگی های پاور دی وی دی باعث شده است که این نرم افزار در بین نرم افزار هم حیطه ی خودش بارز و مشهور شود.ویژگی های اضافه شده در این نسخه به شرح زیر می باشد


- اضافه شدن قابلیت جستجو در فایل های یوتیوب

- بهتر شدن کیفیت نمایش فایل های ۳ بعدی

محمدمهدی بازدید : 544 یکشنبه 1390/07/10 نظرات (0)

با AVS Video Editor ویرایش ویدئو مثل آب خوردن می شود ! باور نمی کنید این نرم افزار را دانلود کنید و نصب نمایید و لذت ویرایش ویدوئی را در فضایی استثنایی درک کرده و لذت ببرید.اضافه کنید ، قطع کنید ، برش بزنید ، حذف کنید و هر ان چه را که می خواهید بر روی ویدئو های خود اجرا کنید. همه چیز در دستان شماست فقط با چند کلیک ساده !


 

AVS Video Editor ویرایشگر ویدویی AVS Video Editor

پشت زمینه ای برای ویدئوی خود بگذارید که این پشت زمینه می تواند آهنگ هم باشد !عنوان تعیین کنید و ویدئو خود را با کیفیتی باور نکردنی منتشر کنید.بعضی از فرمت های پشتیبانی شده این نرم افزار  AVCHD, MPEG-2 HD, AVI HD, WMV HD, TOD, MTS/M2TS می باشد.افکت های مختلف این نرم افزار می تواند کمک شایانی به شما بکند.

محمدمهدی بازدید : 513 پنجشنبه 1390/07/07 نظرات (0)

رایت و کپی دیسک های قفل دار با Alcohol 120% 2.0.1 Build 2033 XCV Edition

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود!

این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار های در زمینه رایت انواع CD و DVD میباشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور)  را نیز دارا می باشد. نرم افزار Alcohol 120% یکی از نرم افزار های معروف در زمینه کپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود . این نرم افزار قادر است اکثر سی دی و دی وی دی هایی که قفل شده اند را کپی رایت نماید . این مهم ترین خاصیت این نرم افزار محسوب می شود. Alcohol 120% با پشتیبانی از اکثر فرمت ها می تواند تا خواسته های کاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت ۶ درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است که این نرم افزار در خود جای داده است.

 

محمدمهدی بازدید : 484 پنجشنبه 1390/07/07 نظرات (0)

طراحی تصاویر انیمیشنی ساده اما زیبا میتونه برای هر کاربری جذابیت منحصر به فردی داشته باشه ، Animated GIF Producer  یک نرم افزار گرافیکی جهت طراحی تصاویر انیمیشنی، دکمه های ویژه چند حالته و همچنین بنرهای تبلیغاتی است.این نرم افزار از فرمتهای مختلف ویدیویی و تصویری محبوب پشتیبانی میکند که از نقاط قوت نرم افزار محسوب میگردد.نرم افزار حاضر امکانات فراوانی برای کنترل فریم ها و همچنین افکت ها دارد و شما را قادر می سازد با کمترین دانش گرافیکی انیمیشن ها جالب خلق کنید.این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و کار با آن بسیار راحت است.همچنین نرم افزار قابلیت اجرا در تمامی ویندوزها را دارد.



 

دانلودلینک دانلود – لینک مستقیم
حجم فایل حجم : ۴ مگابایت

محمدمهدی بازدید : 767 پنجشنبه 1390/07/07 نظرات (0)

دانلود نرم افزار kolor panotour 1.5 بازدید و ساخت تور مجازی از مکان ها

اکثر شرکت هایی که به کیفیت اهمیت می دهند با استفاده از تور مجازی/Virtual Tours

تجربه و درک بهتری از خود در اختیار مشتری قرار می دهند. بازدید مجازی با معرفی محصول (خدمات) شما به بهترین حالت شما را به مشتریانتان نزدیک تر کرده و با ارتباطی که با مخاطب برقرار می کند شما را در راه ایجاد یک Brand و فروش بهتر یاری می رساند. اگر دنبال نرم افزاری هستید که بتوانید به وسیله آن یک بازدید مجازی بدون صرف ساعت ها وقت ایجاد کنید نرم افزار Kolor Panotour بهترین گزینه برای این کار است. این نرم افزار انقلابی در ایجاد بازدید مجازی تعاملی به وجود آورد با کمک این برنامه دیگر شما نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت همه کارها به وسیله تعداد کمی کلیک قابل انجام است. Kolor Panotour و Panotour Pro برنامه های کاربردی آسانی هستند به این معنی که شما می توانید بازدید مجازی تعاملی حرفه ای را بدون نیاز به مهارت در برنامه نویسی ایجاد کنید. این نرم افزار تقریباً با تمام فرمت های تصویر می تواند کار کند از ویژگی مهم این نرم افزار ویرایش تصاویر گیگا پیکسلی است. شما می توانید به راحتی نقاطی مانند ایجاد ارتباط بین عکس ها، نمایش عکس، نمایش اطلاعات متنی و انیمیشن و ... را ایجاد کنید که با کاربر تعامل داشته باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Kolor Panotour:
- پشتیبانی از چندین فرمت گرافیکی (JPG ,PNG ,PSD/PSB ,KRO ,TIFF ،RAW و ...)
- ویرایش تصاویر با هر اندازه (تا 360 ° × 180 درجه)
-رابط کاربر قابل تنظیم
- ایجاد بازدید مجازی تنها با چند کلیک
- ایجاد  آسان نقاط تعامل با کاربر
- الحاق راحت عکس، تصویر، انیمیشن
- و ...


دانلود - 23.05 مگابایت | لینک کمکی

رمز : www.p30download.com

محمدمهدی بازدید : 1310 سه شنبه 1390/07/05 نظرات (0)

نسخه های بروز و جدید ، سناریویی که غول های بزرگ فناوری اطلاعات برای کاربرانی می نویسند که انگار عطش داشتن ابزارهای گوناگون آن را  بیشتر منتظر می گذارد.رقابت باعث می شود که گوگل دست به هر کاری بزند تا رقبای خود را کنار بزند. بروز رسانی های سریع و کامل یکی از کارهایی است که گوگل در بخش کروم ، مرور گر حرفه ای خود می کند.Google Chrome یک مرور گر جوان ولی در عین حال قدرتمند و حرفه ای است.

Google Chrome مرورگر کروم  Google Chrome 14.0.835.2 Beta

کروم شاید تحولی باشد که به جرات می توان گفت قدرت گوگل را چندین برابر کرد.شاید اگر کسی بخواهد از سن این مرور گر حرف بزند از یک کودک نوپایی خواهد گفت که امکانات کم یا نا پخته ای دارد ولی وقتی بدون در نظر گرفتن سن این نرم افزار ، به امکانات ان نگریسته می شود مانند یک غول در صنعت مرور گرها خود نمایی می کند.این موضوع وقتی نمایان تر می شود که شرکت عظیم گوگل پشت این مرور گر باشد.در این نسخه آزمایشی نسبت به نسخ قبلی آزمایشی بهبود های صورت گرفته که شما را راغب به استفاده از این مرور گر می کند.کروم روز به روز سریع تر ، ایمن تر ، آسان تر می شود

دانلود ادامه ی مطلب.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تبلیغات در تلگرام
  • رم مک بوک پرو
  • شبکه اجتماعی
  • پنل تلگرام
  • رم لپ‌تاپ
  • آدیداس
  • تشریفات مجالس نامزدی
  • اجاره باغ عروسی
  • برگزاری مراسم عروسی
  • کترینگ عروسی
  • خدمات مجالس عقدی
  • تشریفات مجالس عروسی
  • تیشرت
  • اسکنر سه بعدی
  • پرینتر سه بعدی
  • کمپوست ملارد
  • خاک پوششی
  • بخاری صنعتی
  • هواساز
  • باران چت
  • خرید نرم افزارحسابداری
  • وی اس تی
  • دانلود فیلم خارجی
  • تور مشهد
  • ثبت دامنه IRارزان
  • هیتر موشکی
  • جت هیتر
  • ثبت آگهی رایگان در اینترنت
  • درج آگهی رایگان در اینترنت
  • گوشی موبایل سامسونگ
  • شیراز چت
  • تشریفات مجالس
  • درب ضد سرقت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی
  • درب ضد سرقت
  • دانلود آهنگ جدید امیر تتلو
  • عمل جراحی بینی
  • دانلود سریال
  • خدمات مجالس
  • ثبت آگهی رایگان
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • رطوبت ساز
  • تور دبی
  • تور کیش
  • درج آگهی رایگان
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • آموزش اوراکل
  • تبلیغات در وایبر
  • همسریابی دوهمدل
  • پوشش سقف آلاچیق
  • درج آگهی و تبلیغ ارزان اینترنتی
  • داستان کوتاه
  • مه
  • رطوبت ساز
  • کاغذ دیواری
  • پودر جوانه گندم
  • ساخت وبلاگ
  • هارد SSD Samsung
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • سختی گیر
  • تشریفات مجالس
  • مه ساز
  • مه پاش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • چاپ کاتالوگ
  • دانلود فیلم
  • دانلود فیلم خارجی
  • نرخ ارز
  • قطعات فیلترپرس
  • دانلود پایان نامه و پروژه
  • درمان بواسیر
  • داروخونه
  • خرید جم کلش اف کلنز
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • جاذبه های گردشگری
  • خرید گیفت کارت
  • شنل کوکو
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • برگزاری مراسم عروسی
  • آپلود
  • قیمت ssd samsung
  • اپلود
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • لوگو
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • ایران روز

    z.gifo.gifo.gifr.gifn.gifa.gifr.gifi.gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 177
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 353
  • بازدید سال : 21,672
  • بازدید کلی : 328,513
  • کدهای اختصاصی
    ایران روز

    z.gifo.gifo.gifr.gifn.gifa.gifr.gifi.gif